Am o problema in legatura cu configurarea modemului!? (Help)
|
|
Zevvs | Data: Thursday, 2010-01-28, 3:50 PM | Mesajul # 16 |
Home User
Grupa: Verificaţi
Mesaje: 2
Reputaţia: 0
Status: Offline
| Multumesc pentru ajutor...totul a iesit bine.
Mesajul editat de Zevvs - Thursday, 2010-01-28, 3:51 PM |
|
| |
dj-valerka | Data: Sunday, 2010-01-31, 10:12 AM | Mesajul # 17 |
Lamer
Grupa: Utilizatori
Mesaje: 2
Reputaţia: 0
Status: Offline
| MAFIOT mai ai probleme cu 8610? Daca da am sa-ti recomand sa-ti procuri un Broadband router pe portul WAN sa configurezi sa primeasca ca BRIDGE iar in retea sa dea IP locale in NAT! Ai sa-ti rezolvi problemele!
|
|
| |
administrator | Data: Sunday, 2010-01-31, 10:30 AM | Mesajul # 18 |
Admin
Grupa: Administratori
Mesaje: 127
Reputaţia: 7
Status: Offline
| dj-valerka, reformuleaza te rog postul tau pentru claritate!
|
|
| |
vaseaxp | Data: Sunday, 2010-02-28, 8:01 PM | Mesajul # 19 |
Lamer
Grupa: Utilizatori
Mesaje: 1
Reputaţia: 0
Status: Offline
| salut,eu am un modem Zyxel P-600 series si peste 30 min-1 ora de utilizare se stinge ultimul beculet (INTERNET) si trebuie sa-l restartez sau sa astept 2-3 min sa se reaprinda....deja devine enervant... Am skimbat mai multe tipuri de windows(xp profesional 2000,sp3 black edition,zver9.9.9,sp3 plus) si e aceiasi problema Ajutatzima va rog mult
|
|
| |
administrator | Data: Wednesday, 2010-06-23, 1:45 PM | Mesajul # 20 |
Admin
Grupa: Administratori
Mesaje: 127
Reputaţia: 7
Status: Offline
| Sistema de operare nu are nici o legatura cu setarile modemului sau cu starea lui fizica. Daca se stinge ledul Internet atunci e o problema la provider, adica Moldtelecom - apeleaza 1181. Daca se stinge ledul Internet si DSL atunci e problema in linia telefonica - apeleaza 1181 pentru a solicita testarea liniei.
|
|
| |